Selam kızlar 32+4 deyiz dün doktor kontrolümüz vardı henüz daha doğum pozisyonuna geçmemiş kızımız pek bir inatcı kendinide asla göstermiyor 😁
Boy 42-43 cm dedi kilosuna da 1.910 her ikiside uyumlu ve iyi olduğunu söyledi. Bana biraz zayıf gibi geldi sizlerin nasıl boy kilolar yada kilo artması için neler tüketiyorsunuz