aslii57 Kızlar 8+2 hamileyim bu gün kontrolde 9+2 ile uyumlu dedi 3 hafta sonra gel ikili tarama testi için dedi. Test nasıl yapılıyor? Neye bakılıyor? Netten baktım hep korkutuyor Dr lar çocuk engelli diye vs yazmışlar. Fikir verin lütfen
Pinark92 down sendromlu olma riskine bakılıyor. önce ultrasona girdim burun kemiğine ense kalınlığına bakıldı sonrasında da kan verdim değerleri karşılaştırıp sonuç verdiler
Musemma06 Canım down sendromlu olup olmadığına bakılıyor ama pek te güvenilir bir test değil benim yüksek riskli çıktı çok korkuttular ama Allaha şükür korktuğumuz gibi olmadı gayet sağlıklı bebeğim kötü bişey derlerse kendini çok üzme