Aleynacamoglu rabbimm bir acazda kucagina almayı nasip etsin, ben ilk ikisinde suni aldim bunda almamak icin gec gidicem dedim ve 40+2 olacagim gece sancilar aksamdan baslamisti ben heyecandan hic uyumadim sabaha kadar hareket ettim topla vs ama sabah 7 den sonra 9 a kadar olan sancilarin suni sancidan hic farki yoktu, demekki kisiden kisiye degiimsiyor benim sancilarim kendi sancim İkende sunideki siddetteydi o yuzden korkmayin kolaylikla, keyifle dogurmak nasip olsun belkide sizin sancilariniz cok hafif olacak ve sunu deneyin sanci varken nefes alip nefes verirken çömelip kalkin, bu cok iyi geliyor sicak dusda ozellikle, ve birde 1 dk ya kalmadan geçeceğini düşünün oda kolaylastiriyor nefes almayi unutmadan sanciyi karsilamaya fayda sagliyor