24 + 6 haftalık hamileyim bu zamana kadar tüm kontrollerim normal çıktı. Gebelik şekerine baktırmak için gittiğimde bebeğimin kafasının iki hafta ileride olduğu söylendi. Kadın doğum doktorum Perinatoloji görünmememi önerdi. Aynı gün Perinatoloji ya göründüm. Aynı şekilde orda da kafası büyük çıktı. Kafa yapısı incelendiğinde beyni, Beyinciği, diğer yapıları ve tüm organlarının normal olduğu söylendi . Kafasının büyük olmasının sebebinin yapısal olduğu söylendi. Çok endişelendim hala içim rahat etmiyor sanki. Benimle aynı durumu yaşayan var mı?