Gozdeli Sedaalya rahmim benimde ters olduğunu söyledi doktor normal bişey genetik 3 kadından brinde bu durum söz konusu dedi bunun bi olumsuz tarafı yokmus ama kalp seklindeyi duymadm
Melikeb19 Sedaalya benim Rahmim ters kaymak gibi doğumum oldu valla hiç sıkıntı çekmedim öyle kolay oldu ki . Ama hamilelikte ağırlaştığım bir bir buçuk ay kadar hiç yürütmeyecek kadar kalça ve bacak agrısı cektim doktorum ona bağlamıştı
Sedaalya Gozdeli ters armut şeklinde olması gerekiyorken üst kısım kalp şeklinde bu tür olayda zor Doğum sürecin olur bilgisini verdi .. herseyin hayırlısı diyelim
Sedaalya BusraNR benim doktor neden bu kadar abarttı bi de kadın Doğuma araştırmaya yönlendirdi beni bebek de Rahmin ortasında değil kenarında dedi bekleyip göreceğiz dedi 🙄
BusraNR İlginç bana normal dedi ve sorun olmaz endişelenmeyin dedi çok şükür bir sorunumuz da yok 36 haftaya geldik , acaba ters oluşu mu etkiliyor bi başka doktora daha görünün inşallah ciddi bir sıkıntı yoktur cnm 🙏🏻
Oykusko Banada kalp şeklinde demişti doktorum ama hiç bi sıkıntı yok merak etme dedi. Sizin doktor neden bu kadar abarttı acaba 😕
Sedaalya Oykusko bilemedim benim birde kese ortada değil kenarda ve kese altında kanama var . Ve gelişimi 1 hafta geriden geliyor diye olumsuz konuştu. GelişmeZse tutunmaZsa alınacak sanırım 😔Salı günü belli olacak hersey
Oykusko Sedaalya herşey Allah tan.. ama bi başka doktora görünme imkanın varsa görün derim çok olumsuz konuşmuş doktorun çünkü.. Allah yardımcın olsun doktorunu iyi seçmek bu süreçte çok önemli gerçekten
Melikebelo Benim rahmimde tersmisti ben bunu ikinci çocuğumda öğrendim doktorum hiç bir sorun teşkil etmediğini ve hamilelik döneminde düzenlediğini söylemişti ne kadar doğru bilmiyorum
Yh6653 Benimde rahmim kalp şeklindeymiş erken Doğuma yol açtığını söyledi doktor birde hamile kalmadan önce gelseydin keşke Rahmi düzeltirdik öyle hamile kalırdın dedi