Cicekliannee Kızlar 26+4teyim. Biraz önce akıntı ile çok az hafif pembe renk leke geldi peçeteye. Yarın sabaha doktor randevusu aldim ama hic başına gelen oldu mu. Dün iş yerinde çok ayakta kaldım ondan dolayi olabilir mi
Meliisssaaaa123 Cicekliannee olabilir artık bu haftalarda yorulmamamız lazım haftamız aynı ben de çalışıyorum çok ayakta durduğumda inanılmaz ağrım oluyor ama kanama olmadı. Siz doktora görünün 🙏🏻 devamı geldi mi başka bir şey oldu mu
Cicekliannee Meliisssaaaa123 yok çok şükür yeniden gelmedi. Çok az geldi ama vardı yani. Aslinda çok tedirgin oldum ama şu an işte olduğum için de çıkamadım. Bebeğin hareketleri çok normaldi sabahtan beri şu an pek hissetmiyorum ama :(
Cicekliannee Meliisssaaaa123 eşim de şehir dışında gece gelecek. Yalnız mı gitsem acaba stres oldum şu an
Egemoms1303 Cicekliannee esinizle iliski falan olmus muydu ondan kaynaklo olabilir diyorlardi da. Geçmiş olsun inşallah bir şey yoktur içinizi ferah tutun dinlenin doktora görünene kadar 🌷
Cicekliannee Egemoms1303 hayir olmadı ama dün çok yoruldum. Öğretmenim, beşinci sınıflara giriyorum. O kadar yorucu geçiyor ki ders boyunca ayakta durmak zorunda kalıyorum. Otursam hemen dikkatleri dağılıyor. Dün 7 dersim vardı çok ayakta durmak zorunda kaldım :(
Cicekliannee Meliisssaaaa123 çok şükür bir daha hiç kanamam olmadı. Eve geldim uzandım bayağı uzun saatler. Bebek hareketlerini takip etmem söylendi çok şükür o da her zamanki gibi olunca içim çok rahat etti. 🤲 çok teşekkür ederim sorduğunuz için 🥰 Sizin bebis ne kadar oldu?
Meliisssaaaa123 Cicekliannee çok şükür sevindim dikkat edin kendinize 🥹 benim bebiş 26+6 oldu bugün 💕💕
Cicekliannee Çok teşekkür ederimmm hepimiz çok çok dikkat edelimm 🥲🥲 yaa aynıymışız. 26+4 benim de 🥰 Sizin nasıl gidiyor? Çalışıyor musunuz cinsiyeti nee hemen tanımak istedim 🤭🤭