Esralacin12 Merhaba bayanlar bişey sorucam,ben 31+4 günlük hamileyim göğüs ucu kremini başlamadım hala ,sizce kaç haflalıkken başlamam gerekiyor
Tgbnrbltt Esralacin12 ben 33+2 yim bnde baslamadim henüz. 38.haftda doğumum olucak 35 de falan başlamayı düşünüyorum