Arkadaşlar merhaba ablam doğumun son ayında yürüyememeye başlamıştı dogumdan 4 ay geçti hala aynı durumda kemik iliği ödemi oluşmuş doktorlar geçici olduğunu söylediği için bir şey yapamadılar. Doğal yöntem arayışındayız. Sorum şu iğde tozunu içecek fakat emziriyor sizce sorun olur mu? İnternette olmayacağı yazıyor, aranızda yaşayan olfu mu?