Oğlum 1 yaşında ve 1 aylık yeni hamileliğimi öğrendim. Bizede sürpriz oldu. Anneme bu durumu söylediğimde biraz kırıcı şeyler söyledi. Korunsaydın bakacaksın mecbur. 2. Den sonra korun. Ablam yeni doğum yaptı her sene biriniz biriniz, bana güvenmeyin. Doğurma yarışına mı girdiniz gibi şeyler. Benim alınmamda problem yok değil mi söylediği şeyler gerçekten kırıcıydı. Hamileliğin verdiği duygusallıkla kendimi sanki yanlış birşey yapmışım hastalıkmış gibi hissettirdi. Zaten yeterince üzgündüm stresliydim. 1 sene sonra tekrar aynı şeylere yaşamak kime kolay gelir ki.