Srnrcvs 30+5 de doktora gitmiştim kafası aşağıya dönmüş dedi. Ama kafası kanala girmiş demedi ikisi aynı şey degil. OnumuZ deki hafta kontrolüm var belki kafası kanala girmiştir bilemiyorum. Hareketler de kisitlanma illaki oluyor. Ben mesela alt bolgemi hissetmiyorum döndüğünden beri çok ağrıyor aciyor ayağımi koltuğa kaldıramıyorum.bide belimde çok baskı hissediyorum 33+2yim şuan da