Avril Busakturk 37 den önce başlamayın bence ne olur ne olmaz Ben 34 haftayım normal doğum istesem 36 nın sonlarına doğru 37 gibi başlayacaktım
Seh999 Ben 26.haftadan beri yapıyorum. Hiçbir egzersiz tek başına doğum sebebi değildir. Riskiniz yoksa gayet tabii başlayabilirsiniz.
Busakturk Seh999 yani hamile kalanlar hemen hamile pilatesine baslıyor ama böyle insan da bi tedirgin oluyor sormak istedim saglıklı sükğr sorun olmaz
Seh999 Busakturk olmaz canım zaten topun üstünde yuvarlanmıyorsun sakince yavaşca doktorundan da onay alarak başlayabilirsin çokta gecikme bence