zumrasmom1 Anladım canım hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻🥹
Rabbim evladını sana bağışlasın 🤲🏻💜
Bende doktor takipli idim adetin 20 21 günler yumurtlama oldu 10 gününde beta verdim negatif ..
Adetim 4 gün geçikmişti..
Bende pko var o yüzden dedim 10 gün olsun bakalım test yaparım 🥰