Kızlar 36+5 de kontrole gittim doktor bebeğin kanala girdiğini ve 1.5 parmak açıklığımın olduğunu söyledi nst de sancım çıkmadı 3 gün sonra gel nst bakalım dedi. Bugün tam 37. Haftayı bitirdik yarın kontrol var yine bu şekilde bişy başına gelen varmı doğum yakın eli kulağında dedi acaba ne kadar durur içeride deneyimi olanlar yazabilir mi.