Srny77 Benden dokdorum uzun zamandır tahlil istemedi. Siz ne sıklıkla kan tahlili veriyorsunuz? Hatırlatmalı mıyım bende acaba?
Samiree Ben ilk 13 haftada verdim sonrakini 22 ya da 23 haftada. Sikayetim,akinti filan sordu yok dedim. Sadece idrar,kan ve seker yuklemesi yaptirdim