Merhaba arkadaşlar ben hamile olduğumu iki gun once acilde öğrendim bas dönmesi ve mide bulantısıyla gittim test sonucu hamile olduğumu ogrendim. Beta degerim 34.58 cikti ertesi gün evde yaptigim testte ikinci cizgi silikde olsa cikti . Merak ettiğim konu gebeligi ilk ogrendigimizde beta bu kadar dusuk mu oluyor benim gibi bir degerle ogrenen var mi silik cizgi erken gebelik oldugunu mu gosteriyor acaba tecrübesi olanlar varsa yorumlari bekliyorum ☺️