Pazartesi tam 38. haftamda çatı muayenesi oldum doktorum doğumu tetiklemek için uyarı vereceğini söyledi ve biraz fazla ileri doğru bastırdı , çataldan inerken orda çok az bi kanama oldu normal olduğunu söyledi . Eve geldiğimde ağrım sancım kanamam olmamıştı gece ilişkiye girdik kahverengi sümüksü bir şey geldi bir kaç saat sonrasında ve sabah aslında o asıl sarımtırak sümüksü olan şey geldi Google’da baktığımda nişan görselleriyle aynıydı . 2 günde bir ilişkiye giriyoruz açılma olsun diye , hemen hemen her gün bir iki kez tuvalette elime geliyor hala . Doktorum nişansa eğer 24 saat içinde doğum sancılarının artacağını söyledi ama hala sancım ağrım yok 🤷🏻♀️
Böyle bir şey başına gelen var mı doğum ne zaman başlayacak , ağrım olacak mı suyum gelecek mi merak ediyorum 🤔