Nama Arkadaşlar bugün 7 haftalık oldum halsizlik çok var birde sabah hafif mide bulantım oluyo sizlerde durum nasıl?
Hulya57 Nama bende 7+4 oldum şükür bugünlere bende hic bir belirti yok sadece uyku dişinda ayakta uyuyorum resmen
Gokkusagivemucize Ben de 7.1 oldum USG ye göre. Kahverengi kanamam var maalesef progesteron kullanıyorum. Sabahları da bulantı başladı yeni
Tazeannevebebegi Gokkusagivemucize bnde öyleyim canım ilacı günde kaç kere alıyosun ben bi kere alıyorum
Gozde_coskun Bende 7.1 bugün dün kalp atısını duyduk çok mutluyum ❤️ Alla şükür hiç bir sıkıntı yaşatmıyor bana inşallah böyle gider. Temmuz sonunda hayırlısıyle kucagıma alıcam 😊
Tazeannevebebegi Gozde_coskun bende gecen kalp atışını duymaya gittim ama duyamadık 10 gün sonra çağırdı bende 31 Temmuz da inşaallah kucağıma alıcam 💓🤱🏻Sağ salim alalım kucağımıza tüm hamişler inşaallah
Nama Ben keseyi gördüm ama doktor kalp atışlarını duyamamıştı bi hafta sonra grl dedi inşallah gittiğimde duyarım😊gözün aydın canım inşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız🙏🏻
Melekandbaby BNde 7 haftalığım dün doktora gttm kalp atışını dinletmedi önermiyorum ilk zamanlar dedi neden acaba pek anlam weremedim
Nama Allah allah bende ilk kez duydum bunun dinlenmesindeki amaç çocuk keseye tutunmuş mu tutunmamış mı diye biliyorum ama öyle dediyse vardır bi bildiği
AyseAyanoglu Ben de progestan kullanıyorum kalp sesi duyuldu endişeyle bekliyorum düşük tehlikem var yatıyorum Allah herkesin bebeğini kucağına almayı nasip etsin 🙏🤰
Merveburanaktas AyseAyanoglu düşük tehlikesinin olduğunu nasıl tespit ettiler canım belirtiler neler ?
Nama Ben yüksekovada yaşıyorum eşim polis burda devlete gidiyorum kontrole ama çok güvenmiyorum şimdilik bi sıkıntı yok inşallah sonrasında da yaşamam
Dygbyk53 Merhaba arkadaşlar biz de bugün 7+3 olduk. Çok şükür mide bulantısından başka bir sıkıntımız yok. Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Merveburanaktas Nama benim doktorum kesinlikle sakıncalı değil dedi. Bende çok tedirgin olmuştum ama riskli olsa zaten yapmam deyince ikna oldum.
AyseAyanoglu Merveburanaktas canım bir kaç damla kanamam oldu doktoruma haber verdim direk hastaneye gel dedi progestan başladı hem tablet hem iğnesini kullanıyorum 😌
Ebrummm Merveburanaktas Bende bugün gittim üc gündür lekelenmem oldugu icin altan muayne edecegiz dedi Bende korktum istemedim normal ultrasyon olsam olmazmi dedim benimle pazarlikmi ediyosun istemiyosan cik git diye azarladi Beni Bende olmadan ciktim