Ben de 100lük kullanıyorum. Yarım saat bir saat sonra kahvaltı yapıyorum. Demir ilacını da gece yatmadan iş demişti doktorum öyle yapıyorum. İkisi birbirini etkilemiyor. Sonuçlar gayet iyi çıktı. Hapı mutlaka kullanın. Kullanmazsanız asıl skntı. Çocukta zeka geriliğine kadar yol açabiliyor. Hamilelikle çok yükselen bir değer çünkü troid. Onun dışında demiri de doktora sorarak gece yatmadan alabilirsiniz. Yan etkisini de hissetmemiş oluyorsunuz