24 haftalık gebeyim. Açlık kan şekerim normal çıktı ama 50 gram yükleme yapıldıktan sonra 162 çıktı. Doktor diyete başlayalım dedi. Ama asla diyet yapamıyorum, psikolojim bozuldu iyice. Gündüz düzgün beslensem öğleden sonra bozuluyor ya da akşam bozuluyor. Kendim ölçüm yapıyorum 6-7 gündür en yüksek 135 gördüm en düşük 111 gördüm. Gebelik şekeri olanlardan destek ve öneri bekliyorum.