Kızlar bugün açlık tokluk şekerimi ölçtürmek için tahlil verdim, idrar tahlili de verdim, idrarımda protein ++ çıktı, normalde tek böbrekle yaşıyor sayılırım, sağ böbreğim çok çok küçük olduğu için işlevini yitirmiş. Kadın doğum doktorum da gebelik zehirlenmesi olduğunu düşünmüyorum bmbrekten kaynaklı yüksek çıkmış olabilir 24 saatlik idrar toplamanı istiyorum dedi. Benim gibi başına gelen var mı proteini düşürmek için ne yapmak gerekiyor bilgisi olan var mı korkuyorum inşallah gebelik zehirlenmesi değildir 😭