Papatyam17 Kızlar 35+3 günlük olduk doğuma çok az kaldı ama hala bebek arabasına karar vermedim joie marka düşünüyordum istediğim modelin de tutuş şekli tek yönlü şu an ne alacağım hiçbir fikrim yok lütfen başka modeller alıp memnun kalanlar fikir verebilir mi
gzdehlal-36 Papatyam17 ben bu konuda çok araştırdım en son prego Milas karar verdim çok kullanışlı bir araba fiyatı beni zorlayacak kadar yüksekti ama dolardan çok az kullanılmışım çok uygun bir fiyata aldım
Sareeee Papatyam17 prego kabin boy olanini aldim tek elle kapatip acabilmem hafif oluşu beni çekti kendine cift yonlu almadim satici pek onermedi ilerde tekerleklerin sürüş performansi dusuyormus
Tgbnrbltt Papatyam17 ben de joie 3 tekerlekli modelden aldım 4 senedir kızıma kullanıyorum çok memnunum tek yönlü evet ama sıkıntı yaşamadım