Arkadaşlar benim adetlerim çok fazla pıhtılı kanama şeklinde oluyor. Bununla ilgili doktora giden yada bilgisi olan var mı? Normal bir durum mu yoksa anormal mi bilemiyorum ben açıkçası doktora gitmem gerekir mi vs Bununla alakalı bilgisi yada tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim.