Ntlz Bugun 40 hafta olduk kontrolum vardi ilk kez alttan muayene etti doktor cok acidi ilk basta iyiydi ama zorladi biraz sonrasinda bagirdim ne yalan soyleyim cok acidi diye zorlamasaydi bagirmazdim herneyse 13 araliga randevu verdi buyuk ihtimal yatisin olur suni sanci baslatiriz dedi. Cok korkuyorum eve gelene kadar agladim korkudan stresten. Dua edin nolur benim icinde kendi sancimla dogumum olsun. Psikolojimi iyice bozcam diye korkuyorum. Bide eve geldikten sonra pembemsi akinti geldi nisan degildir heralde dimi?