Hem anne sütünden geçiyor hem de pasif içiciliğe maruz kalıyor ne yaparsanız yapın az bile olsa. Nefesiniz bile ne yaparsanız yapın kokmaya, üzerinize sinmeye devam edecek. Zararlı olduğu kesin olarak kanıtlanmış durumda ne yazık ki. Sizi rahatlatacak bir şey söyleyemeyeceğim, önerim içmemeniz yönünde olur kesinlikle. Zor bir bağımlılık tabii ki ama durum da bu.