ipekveatlas Crnsyd evet benim de olurdu kaç kere yoldayken kaldırıma oturup ağlamışlığım var😂doğurunca geçiyo bacım ha bide magnezyum kullnmıyosan kesinlikle kullan
Crnsyd ipekveatlas magnezyum kullanıyorum bu haftaya kadar hiç olmadı 2 gün önce çok fazla yürüdüm ve yoruldum belki ondan oldu,teşekkür ederim
Yaman- 23 haftalığım 2.gebeliğim ayakta fazla durunca ve yürüyünce bendede ağrı oluyor nedenini bende çözemedim