Euain Arkadaşlar doğum tarihini doktorunuzla hangi hafta konuştunuz veya doktorunuz neye göre sizi yönlendirdi? Nst etkili oldu mu? Bu süreçle ilgili tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirler mi?
skzlkya20 Euain ben şuan 37. Haftadayım. Normal doğum yapmak istiyorum ama sezaryen istiyor olsaydım doktorum bu hafta doğum gününü konuşacağımızı, bizi anestezi doktoruyla vs bu hafta görüştüreceğini söyledi
Yazmelegi_ Euain 35 .haftada sezeryan istiyorum dedim o normal deneyelim dedi ben ısrarla yok dedim 32 den sonra nst başladık
Euain skzlkya20 ben de 31. Haftadayım , o zaman henüz bunu konuşmak için erken sanırım. Ben de dedim haftaya kontrolde konuşuruz belki 😀
Euain Yazmelegi_ siz önceden söylediniz yani sezaryen istediğinizi. Ben doktor fikrimi soracak mı onu merak ediyorum 😀
Sefa_Nur 40 haftalık olduk sancı cikmiyor nts de doktor pazartesi yatisini yapalım doğum baslayacz dedi bebeğin kilosu normal doğum için önemli bir faktör
MuazzezKara_ Sefa_Nur galiba bende öyle olucam çıkmıyor nst de ama evde sancı cekiyorum niye böyle yA