Kızlar bu hafta oldu hala gelen giden yok..
Pazartesiye kadar kendi gelmezse suni sancı verilecek çok korkuyorum 🥺 yapmadığım denemediğim şey kalmadı gelmesi için ama gelesi yoksa gerçekten ne yaparsan yap olmuyor. Sabrım tükendi, yoruldum artık. Hiç gelmeyecek gibi hissediyorum.
Her gün kontrole gidiyorum bu arada
bebeğin suyuna falan bakılıyor herşey yolunda.
3 gün önce nişanım da geldi ama açılma, sancı vs hiç bişey yok 😓
Not: Almanyada yaşıyorum ve burada 40+10 güne kadar beklemek zorundasınız. Pazartesi tam 10 gün olacak benimde.