Nznoztrk Sebnem9593 çok şükür doğdu 🤗 bizimde ciğerlerdeki suyu atamadığı için 3 4 saat müşadadeee kaldı ama çok şükür şimdi iyi yanımda :) 3700 - 52 cm doğdu :)
Sebnem9593 Youngmotherr doyunca oksijen gitmedi suyu çok azmış kordon 2tur sıkmış boynun mosmor doğmuş küveze falan koymışlar. Suan iyi ama şükür 1hafta önce 3100olcmuslerdi 2960qram 55sm doğdu😀çok küçük zayif
Youngmotherr Sebnem9593 o senin sütünle toplar kendini bana da 39da 3583 gr 55 cm demişlerdi 40+3 de 3520 gr 49 cm doğdu kilosu gayet iyi bence senin bebişin