Deli_hatun_7 kuzum bu ay ovulasyon yapmadm ama genelde 12.gunlerde oluyor üstünden bi 12 13 gün geçmiştir ama.buyuk ihtimalle çıkardı diye düşünüyorum hayrlsi artık yinede pazarı bekliycez mecbur olacaksam bari erken olsam 😁😂 kesinlikle.kuzum herşeyin vakti var hep hayrlsi diyorum o yüzden üzülmüyorum 🥰 bende seni seviyorum canım benim 😘 yarim doktra gidince her et bizede beta sonucunu flan 😊🤗