Zeehraaaa bende ne güzel hamileyim ama hiç bir hamilelik belirtisi yaşamıyorum diyordum hatta endişe bile ediyordum bir sorun mu var acaba diye 4 haftalıkken öğrenmiştim 8. Haftaya girmemle bel ağrım mide bulantım kasık ağrım halsizliğim her şey var 13+5 haftalığım mide bulantım ara sıra oluyor bel ağrım da aynı şekil öyle yani