denizers Kızlar geçen cuma betam 5,7 idi kahve leke vardı 10 gün sürdü test yaptım çizgi cıktı, iki gundur dr hiç kanamam olmadı bugün betam 3,90 olmus acaba yükselme ihtimali var mj dokotr belki yeni yerleşir adet ilana kadar bekleyelim dedi,adetim de 2 gün gecikti
Oyakubra denizers CANIM ZATEN HAMİLE OLSAYDIN BETA 10 UN ÜZERİNE ÇIKARDI BUNU DOKTOR NASIL SÖYLEMEDİ ÇIKMIŞ OLSA DAHİ DÜŞMÜŞ BETA KİMYASAL GEBELİK GEÇİRİYOSUNDUR BÜYÜK İHTİMAL :(
Rojinn denizers kimyasal gebelik canım adet olucaksın.Benimde öyle olmuştu sonra sıfırlandı değerim adet oldum ama bi dahaki ay adet görmeden tekrar hamile kalmıştım 33 haftalık olduk.
Pamugumgeliyor denizers ben adetim uc gun gecikince kan testi yaptirdim 392 cikmisti canim. Ama insallah doktorun dedigi gibi olur yukselir
denizers Rojinn anladım canım cok teşekkür ederim inşalalh ben de kalırım agrım vardı ondsn mu oldu acaba
denizers Pamugumgeliyor pek sanmıyorum yükselsin canım zaten nasil hamile kaldım anlamadım korundum da ve d kontrol ilacı kullandım kürtaj olalu 2 ay oldu canım adeti bekliyorum bakaljn
Gokkusagivemucize Kimyasal galiba evet. iki kere oldu benim de. Hatta değer 224 falandı ona rağmen kanama başladı ve adet oldum
denizers Gokkusagivemucize adet olmayi bekliyorum canım bakalım kürtaj olalı 2 ay olmuştu ikinci adetim olacak