Merhabalar happy Mom anneleri, 37 haftalık hamileyim sat’a göre ama bebeğimin bacak boyu 34 hafta ile uyumlu olduğunu söyledi doktorum, aslında endişelenmemem gerektiğini söyledi ama ilk gebeliğim olduğu için tedirgin ediyor beni, internette bacak boyu kısalığının down sendromu göstergesi olduğu yazıyor, ikili test yaptırdım onda bir sorun çıkmamıştı ama detaylı ultrason yaptığımda 22 haftamda o zaman da ailede kısa olan var mı bacakları kısa demişti tâbi eşimde ben de uzunuz, aranızda bu durumu yaşayan var mı?