Lenan canım bende hamileliğimde tansiyon hastası oldugumu öğrendim rutin muaynemde sezeryana alındım 35. Haftada baş faktör tansiyonumdu tansiyonun yol actıgı sıkıntılarda vardı tabi ama daha önce hiç bi belirti yoktu arada yüksek cıkıyodu fakat endişenlenecek kadar değildi 35. Haftada tansiyondan dolayı plasentaya fazla kan akısı olmuyormus ve bebegin kalbi zorlanıyomus bunu öğrendşm doktorum acilen sezeryana aldı bilgin olsun dikkatli ol derim 😌