busy1710 merhaba sizinle benzer süreç yaşayan bir sürü gebe var. Yalnız değilsiniz, hepimiz diyet yaparken zorlanıyoruz. Şekeri tansiyonu stres daha fazla yükseltiyor. Ben kendimde de gördüm bunu. Şeker içim sağlıklı atıştırmalıklarla bir nebze kendinizi mutlu edebilirsiniz. Mado’nun diyabetik dondurması benim şekerimi yükseltmemişti mesela deneyebilirsiniz bir top yiyerek. Yürüyüşler, nefes egzersizleri yapın mutlaka size iyi gelen şeyler olacaktır.