yenidenanne34 Kizlar bugun ovulasyona başlayacağım testten kac saat önce sıvı alımını birakiyorduk 2 mi 3 mü ? En son 12de sıvı aldım 2de test yapsam olur mu ? 4 yil once yapmıştım unutmusum 🙈😅