Zahideoz 5.haftamda kanama nedeniyle kan uyuşmazlığı iğnesi oldum, şuan 7.haftadayım tekrar kanamam oldu, bu durumu yaşayan var mı ?
Cyln00 Zahideoz 2 gün önce doktorum beni aradı iğne vurulmuştum bu iğnenin 3 ay korucağını 3 ay içinde olabilicek kanamadan korkmamam gerektiğini söyledi Ama sizin ki çok yeni daha o yüzden yinede bi gözükseniz mi doktora
Zahideoz Doktora göründüm herhangi bir sıkıntı görünmüyor dedi ama progestanı sadece gece içiyordum günde 2 kereye çıkardı Cyln00