minikos çıkmadı, iki kez yaptım ikisinde de tek çizgiydi ama belirtilerim adet belirtisi gibi de değildi. Bende sağlık ocağına gidp erkenden kan verdim ve hamileymişim, 4 haftalık falanmış baya küçükmüş o yüzden çıkmamış testte 😄 doktorda bu kadar erken nasıl farkedebildin demişti 😄