Cansucannnnnnnn Berraeray1 adetinin kaçıncı günü canım belki yumurtlaman bastirilmamissa trasnfer öncesi onun lekelenmesi olabilir
Berraeray1 Cansucannnnnnnn adetimin 3. Başladım ve adetim de geç bitti cumartesi bitmişti bugün tekrar koyu olarak kanama yapmış
Cansucannnnnnnn Berraeray1 progesteron kullanıyorsan belki dozunu arttırır yada düşük önlenici iğne yapar benim arkadaşıminda aynı senin gibi olmusri rahmi aşırı kalinlastigi için neredeyse adet oluo dökülecekto doktoru hemen düşük önleyici vurdu düzeldi
Berraeray1 Cansucannnnnnnn progesteron kullanmıyorum canım yarın kontörlüm var aradım ama yarın gel dedi kahverengi gibi kanama da iyice canım sıkıldı 2. Transfer için bekliyordum
Cansucannnnnnnn Berraeray1 morelini bozma devam ederse hiç bekleme bugünden git Allah korusun diğer aya kalır transferin rahmin dökülürse ama insllah öyle bir şey olmucak doktorun biliyordur ne olduğunu galiba bnada hber et kuzum merakla bekliyorum
Berraeray1 Cansucannnnnnnn tamam canım eğer korkulacak bir şey olsaydı bugün çağırırdı diye düşünüyorum zaten takvime göre bugün yumurtlama günüm acaba ondan mı kanama yaptı diye düşünmüyor değilim