Hüsne doğan türe diye bir doktor vardı yanlış hatırlamıyorsam eğer ben gitmedim ama duymuştum bende şehir hastanesine gidiyorum ama banada öyle oldu önce erkeğe benziyor dendi sonra kıza şuan detaylı ultrason yaptırmayı bekliyorum en garanti o olacak sanırım