canss_96 Ben eve gelince hemen yıkamayı düşünüyorum sonuçta hastanede kalıyor ne kadar temizde olsa mikrop dolu her yer hastanede göbeğine bantla hergün yıkamayı düşünüyorum ocak bebesi olacak kendimi ama yapcak bişey yok 😊
2424aa canss_96 bende senin gibi düşünüyorum benim bebişte Kasım bebeği olack🥰 sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım ❤️
Minikperi Feri123 iyi de o beyazlıklar ilk gün vücudu tarafından emiliyor. Sonrasında kalmıyor hiçbi şey. Ben de göbek bağı düşünce yıkadım zaten Şubattı ve soğuktu. Yazın doğsa belki daha erken yıkardım bilmiyorum 🤷🏻♀️
Minikperi 2424aa kaloriferleri yaktık bi de ufo da yaktık. Ankara’da yaşıyoruz burda Şubat demek ayaz demek baya zor olmuştu gerçekten. Kışın her gün yıkayacağım diyen arkadaşlara hayretle bakıyorum hiç kolay bir şey değil 😅
Kukulikukuli12 2424aa Eylül 14. Bütün sene yıkadık valla hergün.. Sonra yaz geldi günde 3 kereye döndük shcaktan isilik olansın diye 🤭 şimdi 2 yasına girdi yine hergün suda.