Eezoo Merhaba anneler. Yarın 36 haftalık olcaz ama bebeğimin başı hala yukarda. Doktor 39a kadar beklerim dedi dönmezse sezaryene alcam dedi. Çok korkuyorum. Kime sordumsa bekle diyor. Böyle bir durum başından geçen var mı?