Ayseee60 benim bebeğim de 16 aylık, yaklaşık 1 aydır süt içiyor. Yarım su bardağından fazla vermiyorum çünkü fazlası gaz yapıyor. Tam yağlı pastörize süt veriyorum. Her gün de vermiyorum bazen kefir, bazen aptamil’in sıvı mamasından içiriyorum. İçine organik bebe bisküvisi, meyve, bal, keçiboynuzu unu falan ekliyorum çok seviyor. Memeden de kesemedim maalesef 2 gün dayanabildi dün eşimin nöbeti vardı tek kalınca sakinleştiremedim, erken doğum riskim var hangi bebemi düşüneceğimi şaşırdım 😞