Buketerm Merhaba arkadaşlar Bugün adet gecikmesinin 7.günü 5.gecikme gününde kan verdim hcg 1.52 çıkmış Şuan test yapsam hamilelik olup olmadığı belli olur mu ilk kez bu kadar gecikti
tugbadurmaz34 Buketerm yani 1 hafta geçmiş diyorsun tabiki de çıkar benim adete 5 gün kala çıkmıştı adetinden hafta geçmiş varsa çok rahat çıkar çıkmazsa bu kadar zamanda sonra da çok zor bence pozitife dönmesi inşallah vardır 🤲🏻♥️
Waveyla01 Buketerm geç döllenme olduysa 12 -13_14 gün gecikme yasayanlarıda dikkate alırsak suan hala gebelik şansınız var gibi. Rabbim gönlünüzden geçeni hayırlı kılsın insAllah 🤲
tugbadurmaz34 Buketerm yani adı üstünde Ovulasyon testi gebelikle ilgili net bir cevabın vereceğini düşünmüyorum en sağlıklısı önce idrar sonra kan vermek
tugbadurmaz34 Buketerm yani adı üstünde Ovulasyon testi gebelikle ilgili net bir cevabın vereceğini düşünmüyorum en sağlıklısı önce idrar sonra kan vermek
tugbadurmaz34 Buketerm yani adı üstünde Ovulasyon testi gebelikle ilgili net bir cevabın vereceğini düşünmüyorum en sağlıklısı önce idrar sonra kan vermek
Buketerm tugbadurmaz34 birisi ovülasyon testinde hamile olduğumu öğrendim yazmış ona şaşırdım acaba var mı diye