Kızlar 37+1 gunluguz bugün doktor kontrolüm vardı. Nst güzel sancın yok dedi. Ama eve geldiğimden beri vajina ağrısından duramıyorum ayağa bile kalkamıyorum şuan. Alttan muayene etmedi. Acaba bu ağrı açılma ağrısı mı? Yaşayan ya da bilgisi olan var mı? Ona göre acile gideceğim geçmezse