Normalde özel hastanede takibim var aile hekimim devlet hastanesinde de takibin olsun dedi bugün ilk defa kontrole gittim devlete 37.haftamdayım bu arada nst çekildi düzenli kasılmalarım varmış bayada uzun sürdü bu sefer çatı muaynesi oldum 1cm çatımın dar olduğu söylendi ama hastanedeki tüm çalışanlar beni okadar korkuttu ki anlatamam resmen dalga geçer gibi herneyse kasılmalarım var düzenli bu doğumun habercisimi korkmaya başladım istemiyorum normal doğumda zaten özel hastaneme gitmelimiyim bu sancının şiddeti artarmı lütfen yardımcı olun