Bebek ameliyathanede ilk kontrolü yapılınca giyindirilmek için bebek odasına çıkartılıyor camlı bir odaya, ailelerin görebilmesi için (en azından benim doğum yaptığım hastanede böyle) daha sonra kilo, boy vs bakıp giydirilip odaya getiriliyor hemşireyle beraber. Emzirme bebek hemşiresi tarafından gösteriliyor, emzirme pozisyonu vs gibi şeyler. Kundaklama için sorarsanız bilgi verirler tabii ki. Ben sezaryen oldum bebek odaya çıktıktan 1 saat sonra ben de odaya gelmişim☺️🙏🏻