Kızlar yarın sabah 6 buçukta yatışım olacak ve sezeryan doğum olacak. 2. Bebeğim ama genede biraz tedirgin ve heyecanlıyım. İlk sezeryanda masada çok titremiştim stres yapmıştım. Dua edin bu sefer daha sakin geçsin inşallah 🤲 Buradaki herkes sağsalim bebeğini kucağına alsın inşallah 🤲 zaman çabucak geçiyor ❤️