OnlyBaby bence de rahim filmi cekilmeniz gerekiyor. Sizi çok önceden hatırlıyorum. Bende test fotoğrafı atıp duruyordum buraya. Sizinle aynı aylarda catlatma ignesi de olduk galiba. Ama rahim filmi çekildikten sonra ikinci ayında kendiliginden hamile kaldım. Ertelemeyin ve bu tedavilerle strese sokmayın kendinizi. Rahim filminden sonra 6 ay doğal gebelik şansı yüksek. Hem belki başka sorun vardır ne yaparsanız yapın o halledilmeden iğneler de işe yaramayabilir. Şart bence rahim filmi artık. Allah gönlünüze göre versin.