Hilalcikkk 13 gun evvel 3.normal.dogumumu yaptim Allaha şükür bebegimi kucagima aldim, taktik cok veremem çünkü ilk ikisinde suni sancı verilmisti bunda en cok onu almamak icin hastaneye gec gitmeyi kafama takmistim onun disinda hep hareketliydim zaten hic yatmadim islerimide hep yaptim son günlerde acayip bi enerji geliyor evleri dipkose temizledim son ikiucgun gunde bir saat yürüdüm cunku 40 haftam dolmustu 41 den sonra suni ile dogumu baslatiriz demisti doktorum, onun disinda havalar cok sicak diye yürüyüşde yapamadım son aylarda, vee dedigimi yaptim gece sancilarim geldi hep hareket halindeydim , topun ustunde de yaptim ama en cok carsafi oglumun ranzasina baglayip ona asilarak saga sola yaylanma hareketi iyi geldi ve sicak dusda egilip kalkma cok iyiydi. Sabah 7 de esim gelfi artik 9 da dayanamayacak gibiydim gittik ve tam acik dediler benim kisisel tecrubem.bu, ikinma.kismi makesef digerleri gibi cok zorladi beni ama ins sizde oyle olmaz kolay bi dogumdu aslinda son aşaması haric herkese tam aciklikla gitmek nasip olsun🤲