KadersizMelek 20+1 haftalık hamileyim, doktor bebeğin beyninde kist var dedi, korktum açıkçası. Daha önce yaşayan oldu mu bu durumu? Geçiyor mu 😰
Yenibirannee KadersizMelek ilk gebeligimde 20. Haftamda gitmistim bende de parlaklik gorulmustu gecti ama. Detayli icin bence 22. Haftadan sonraki daha uygun oluyor.
Annecik02 KadersizMelek bana da demişti ikinci kızımda.. böyle durumlarda sadece tek bir bulgu varsa normal karşılanıyor ama başka şeylerde varsa o zaman tehlikeli oluyormuş.. yani tek başına bebeğin beyninde kist var demesi hiç bı anlam ifade etmiyor için rahat olsun… Beyninde kist Varsa başka şeyler başka bulgular varsa buna ek olarak o zaman sıkıntı işte… Bebeğin beyninde kist var dedikden sonra başka biseyler daha var diye söyledi mi. Yani önemli olan o… İlerleyen zaman da ya küçülüp kayboluyor yada kalıyor ama hiç bı zararı olmuyormuş… Bende yaşadım aynı sorunu… Şimdi de hamileyim 10 gün var doğuma bana da detaylı ultrason da bebekte sol böbrekte büyüme var dedi takip edilecek dedi bı hafta sonra aynı hastanede başka bı ultrason da başka bı uzman perinatoloji doktoru baktı hatta büyük ultrason derler adına o da bana çok önemsenecek bişey değil ufak bı büyüme erkek bebeklerde genelde olur korkulacak bişey yok dedi içim rahat etti korkma için rahat olsun bişey yoktur bebişinin yaşamış biri olarak söylüyorum 🌸
hepoyleolurzaten__ KadersizMelek Detaylı ultrasona girdiğimde banada aynısını dediler genelde zararsiz ve ilerleyen haftalarda geçiyor dedi ve öylede oldu şuan 34 haftalığım her gittiğimde baktiriyorum kayboldu çoktan
HnfeShn Detaylı ultrasonda bana da dediler ama ilerleyen haftalarda geçiyormuş bizimki geçti gitti korkma oda geçer gider inşallah
KadersizMelek HnfeShn detaylıya 22.haftama randevu aldım, umarım geçer Rabbim hepimizin evladına şifa versin inşallah, sizin adınıza çok sevindim
MrsBalkay Geçmiş olsun benim bebeğimde de kalbinde var dedi 21+6 haftalık. Umarım geçer .26.haftaya kadar kaybolabilir dedi inşallah sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı
KadersizMelek MrsBalkay inan detaylıya girmeye korkuyorum 😦 benim 3. Gebelik diğerinde de plasentam eski sezeryan dikişime yapışıktı, şimdi de bebekte kist dedi. Allahım daha beterinden korusun hepimizi. Sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 🤲🏻
KadersizMelek Yenibirannee ancak randevu bulabildim üniversite hastanesinde yaptıracağım, umarım geçer Rabbim herkese şifa versin inşallah 🌸
Annecik02 Zbbbb yukarıda bı yorumum var okuyabilirsiniz bende yaşadım aynı şeyleri korkmayın içiniz rahat olsun bişey yoktur 🌸
Melmelomom hepoyleolurzaten__ evet ama bu sorun yok demek değil dedi bide bağırsakta parlaklık gördü 2 bulgu olunca risk artıyor